Novinky
02.01.2023
Potvrzení objednávky
Přijetí objednávky Vám potvrdíme nejpozději do 2 pracovních dnů.
V případě, že jste od nás nedostali žádnou zprávu, prosím napište mi na můj email...
číst celé
01.01.2023
Expedice zboží
Vyřizovací doba pro objednávky je momentálně 2-6 dní.
Pokud máte urgentní objednávku, potřebujete mít u sebe do konkrétního termínu, prosím, napiš...
číst celé
29.12.2022
Spouštím svůj eshop v novém kabátku
Konec roku přinesl změnu v poskytovali platformy pro můj eshop. Takže můj eshop dostávám nový vzhledem. Ještě vše ladím. Tak prosím o trpělivost.
číst celé
Blog
17.02.2023
Prodáváme srdcem
Od února je náš eshop členem projektu: Prodáváme srdcem.
Více o projektu na https://www.prodavamesrdcem.cz/
číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- KNIHY, ČASOPISY, CD
- Těhotenství, porody, děti
- Učit se žít s dětmi
Učit se žít s dětmi

- Kompletní specifikace
- Komentáře 0
- Učit se žít s dětmiSkladem260 Kč
Kompletní specifikace
Rebeca Wildová
Učit se žít s dětmi.
Bytím k výchově
1. vyd. 2012, ISBN 978-80-7436-029-9, Brož., 186 str.
témata: antropologie | knihy pro rodiče | osobnostní rozvoj | Šťastné dítě | zdravý životní styl
klíčová slova: Učit se žít s dětmi - výchova dětí - Wildová, Rebeca
Výchova dětí začíná u dospělých. Místo toho, abychom se snažili děti přizpůsobit našim požadavkům, měli bychom se pokusit vnímat svět z perspektivy dětí a vytvořit jim prostředí, které odpovídá jejich vývojovým potřebám. Dokud totiž nebudeme mít jasno v tom, jaké jsou přirozené potřeby dětí, a nebudeme se k sobě chovat s respektem, může každá situace běžného dne vést ke konfliktu.
I přes veškerý materiální blahobyt se stává z výchovy našich dětí skutečný problém. Mluví se o „nouzovém“ nebo „katastrofálním stavu výchovy“, o rostoucí agresivitě mezi dětmi i mladistvými. Nespočívá snad problém v tom, že nebereme dostatečný ohled na to, jaké děti vlastně jsou? V tom, že je místo toho chceme formovat tak, aby odpovídaly našim potřebám, naší představě o čase, našemu životnímu tempu, našim vzdělávacím ideálům? Následky jsou známé: napětí, agresivita, útěky, nedostatek koncentrace, hyperaktivita.
Rebeca Wildová klade otázku, čím to je, že se mnozí inteligentní dospělí i přes ideální podmínky cítí při výchově nejistí. A nabízí odpověď: „Právě citliví lidé více či méně tuší, že zacházení s dětmi patří ke kritickým otázkám jejich života. Stojíme na křižovatce a musíme se rozhodnout, zda budeme dítě systematicky vést k obrazu svému, k našemu myšlení a cítění a ke způsobu, jakým jednáme s věcmi a lidmi, nebo zda se necháme společným soužitím s dítětem ovlivnit tak, jako bychom sami stáli znovu na začátku.“
Přeložila Šárka Dubská. Předmluvu napsala Bora Berlinger.
„Především působí podstata vychovatele, pak to, co dělá, a až zatřetí to, co říká.“- Romano Guardini
Učit se žít s dětmi.
Bytím k výchově
1. vyd. 2012, ISBN 978-80-7436-029-9, Brož., 186 str.
témata: antropologie | knihy pro rodiče | osobnostní rozvoj | Šťastné dítě | zdravý životní styl
klíčová slova: Učit se žít s dětmi - výchova dětí - Wildová, Rebeca
Výchova dětí začíná u dospělých. Místo toho, abychom se snažili děti přizpůsobit našim požadavkům, měli bychom se pokusit vnímat svět z perspektivy dětí a vytvořit jim prostředí, které odpovídá jejich vývojovým potřebám. Dokud totiž nebudeme mít jasno v tom, jaké jsou přirozené potřeby dětí, a nebudeme se k sobě chovat s respektem, může každá situace běžného dne vést ke konfliktu.
I přes veškerý materiální blahobyt se stává z výchovy našich dětí skutečný problém. Mluví se o „nouzovém“ nebo „katastrofálním stavu výchovy“, o rostoucí agresivitě mezi dětmi i mladistvými. Nespočívá snad problém v tom, že nebereme dostatečný ohled na to, jaké děti vlastně jsou? V tom, že je místo toho chceme formovat tak, aby odpovídaly našim potřebám, naší představě o čase, našemu životnímu tempu, našim vzdělávacím ideálům? Následky jsou známé: napětí, agresivita, útěky, nedostatek koncentrace, hyperaktivita.
Rebeca Wildová klade otázku, čím to je, že se mnozí inteligentní dospělí i přes ideální podmínky cítí při výchově nejistí. A nabízí odpověď: „Právě citliví lidé více či méně tuší, že zacházení s dětmi patří ke kritickým otázkám jejich života. Stojíme na křižovatce a musíme se rozhodnout, zda budeme dítě systematicky vést k obrazu svému, k našemu myšlení a cítění a ke způsobu, jakým jednáme s věcmi a lidmi, nebo zda se necháme společným soužitím s dítětem ovlivnit tak, jako bychom sami stáli znovu na začátku.“
Přeložila Šárka Dubská. Předmluvu napsala Bora Berlinger.
„Především působí podstata vychovatele, pak to, co dělá, a až zatřetí to, co říká.“- Romano Guardini
Zboží zařazeno v kategoriích