Novinky
21.09.2023
Používáš na čistění zubů plastový a nebo bambusový kartáček?
Bambusový kartáček již není žádnou novinkou na trhu. Jsem ekologický nadšenec a kdo mě zná, tak ví, že ráda na sobě zkouším eko-novinky. Takže když js...
číst celé
02.01.2023
Potvrzení objednávky
Přijetí objednávky Vám potvrdíme nejpozději do 2 pracovních dnů.
V případě, že jste od nás nedostali žádnou zprávu, prosím napište mi na můj email...
číst celé
01.01.2023
Expedice zboží
Vyřizovací doba pro objednávky je momentálně 2-6 dní.
Pokud máte urgentní objednávku, potřebujete mít u sebe do konkrétního termínu, prosím, napiš...
číst celé
Blog
21.09.2023
Ekodomácnost
Používáš na čistění zubů plastový a nebo bambusový kartáček?
Bambusový kartáček již není žádnou novinkou na trhu. Jsem ekologický nadšenec a kdo mě zná, tak ví, že ráda na sobě zkouším eko-novinky. Takže když js...
číst celé
12.06.2023
Šití
Co je to waldorfský penál?
Waldorfský penál je speciální penál pro děti ve waldorfských školách.
Do penálu si děti waldorfských škol ukládají specifické výtvarné potřeby pro ...
číst celé
29.03.2023
Háčkování
Jaro je tady
JARO JE TADY!
A TO BY CHTĚLO NĚJAKÝ NOVÝ KOSEK DO TVÉHO ŠATNÍKU NEBO DO ŠATNÍKŮ TVÝCH DĚTÍ.
číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- KNIHY, ČASOPISY, CD
- Těhotenství, porody, děti
- Učit se žít s dětmi
Učit se žít s dětmi

- Kompletní specifikace
- Komentáře 0
- Učit se žít s dětmiSkladem260 Kč
Kompletní specifikace
Rebeca Wildová
Učit se žít s dětmi.
Bytím k výchově
1. vyd. 2012, ISBN 978-80-7436-029-9, Brož., 186 str.
témata: antropologie | knihy pro rodiče | osobnostní rozvoj | Šťastné dítě | zdravý životní styl
klíčová slova: Učit se žít s dětmi - výchova dětí - Wildová, Rebeca
Výchova dětí začíná u dospělých. Místo toho, abychom se snažili děti přizpůsobit našim požadavkům, měli bychom se pokusit vnímat svět z perspektivy dětí a vytvořit jim prostředí, které odpovídá jejich vývojovým potřebám. Dokud totiž nebudeme mít jasno v tom, jaké jsou přirozené potřeby dětí, a nebudeme se k sobě chovat s respektem, může každá situace běžného dne vést ke konfliktu.
I přes veškerý materiální blahobyt se stává z výchovy našich dětí skutečný problém. Mluví se o „nouzovém“ nebo „katastrofálním stavu výchovy“, o rostoucí agresivitě mezi dětmi i mladistvými. Nespočívá snad problém v tom, že nebereme dostatečný ohled na to, jaké děti vlastně jsou? V tom, že je místo toho chceme formovat tak, aby odpovídaly našim potřebám, naší představě o čase, našemu životnímu tempu, našim vzdělávacím ideálům? Následky jsou známé: napětí, agresivita, útěky, nedostatek koncentrace, hyperaktivita.
Rebeca Wildová klade otázku, čím to je, že se mnozí inteligentní dospělí i přes ideální podmínky cítí při výchově nejistí. A nabízí odpověď: „Právě citliví lidé více či méně tuší, že zacházení s dětmi patří ke kritickým otázkám jejich života. Stojíme na křižovatce a musíme se rozhodnout, zda budeme dítě systematicky vést k obrazu svému, k našemu myšlení a cítění a ke způsobu, jakým jednáme s věcmi a lidmi, nebo zda se necháme společným soužitím s dítětem ovlivnit tak, jako bychom sami stáli znovu na začátku.“
Přeložila Šárka Dubská. Předmluvu napsala Bora Berlinger.
„Především působí podstata vychovatele, pak to, co dělá, a až zatřetí to, co říká.“- Romano Guardini
Učit se žít s dětmi.
Bytím k výchově
1. vyd. 2012, ISBN 978-80-7436-029-9, Brož., 186 str.
témata: antropologie | knihy pro rodiče | osobnostní rozvoj | Šťastné dítě | zdravý životní styl
klíčová slova: Učit se žít s dětmi - výchova dětí - Wildová, Rebeca
Výchova dětí začíná u dospělých. Místo toho, abychom se snažili děti přizpůsobit našim požadavkům, měli bychom se pokusit vnímat svět z perspektivy dětí a vytvořit jim prostředí, které odpovídá jejich vývojovým potřebám. Dokud totiž nebudeme mít jasno v tom, jaké jsou přirozené potřeby dětí, a nebudeme se k sobě chovat s respektem, může každá situace běžného dne vést ke konfliktu.
I přes veškerý materiální blahobyt se stává z výchovy našich dětí skutečný problém. Mluví se o „nouzovém“ nebo „katastrofálním stavu výchovy“, o rostoucí agresivitě mezi dětmi i mladistvými. Nespočívá snad problém v tom, že nebereme dostatečný ohled na to, jaké děti vlastně jsou? V tom, že je místo toho chceme formovat tak, aby odpovídaly našim potřebám, naší představě o čase, našemu životnímu tempu, našim vzdělávacím ideálům? Následky jsou známé: napětí, agresivita, útěky, nedostatek koncentrace, hyperaktivita.
Rebeca Wildová klade otázku, čím to je, že se mnozí inteligentní dospělí i přes ideální podmínky cítí při výchově nejistí. A nabízí odpověď: „Právě citliví lidé více či méně tuší, že zacházení s dětmi patří ke kritickým otázkám jejich života. Stojíme na křižovatce a musíme se rozhodnout, zda budeme dítě systematicky vést k obrazu svému, k našemu myšlení a cítění a ke způsobu, jakým jednáme s věcmi a lidmi, nebo zda se necháme společným soužitím s dítětem ovlivnit tak, jako bychom sami stáli znovu na začátku.“
Přeložila Šárka Dubská. Předmluvu napsala Bora Berlinger.
„Především působí podstata vychovatele, pak to, co dělá, a až zatřetí to, co říká.“- Romano Guardini
Zboží zařazeno v kategoriích